شنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۸

تَرَک می خوریم آخر از بس سرد و گرمش کردی امسال!

چند وقت پیش هی به خودم می گفتم، دو سه سال ه زمستون چیزی نخریدم، یه امسالی که خریدم، هوا بهار شده! به دلمون موند یه چند وقت درست بپوشیم اینا رو! والا! خدا قربونِ ...(در اینجا یک تفکر فلسفی میاد وسط، اول خواستم بگم قربون شکل ماهت! بعد گفتم ماه که مخلوق ه! بعد گفتم قربون شکلت! بعد گفتم خدا که شکل نداره! بعد گفتم قربون شکل نداشتت! بعد دیدم یه جور توهین ه!)، خدا قربونت برم! ما که از 12ماه سال، 10ماهش رو باید تابستونه بپوشیم! یه دو ماه رو داشتیم اونم امسال پروندی ها!
بعد، حالا جالب شده یکی دو هفته ی اخیر
روز که تقریبا همیشه بهار ه، شب هم معلوم نیست سرد باشه یا گرم
هر وقت من درست نپوشیدم رفتم بیرون، سرد بوده! هر وقت پوشیدم، گرم!
تکلیف ما رو روشن کن لطفا! یا گرم باشه یا سرد دیگه! البته عجالتا اگه یکم سرد باشه مداوم بد نیست!

پ ن بی ربط: داشتم حساب می کردم، من، تو این منطقه جغرافیایی که 10ماه از 12ماه، گرم ه؛ تنوع لباس زمستونیم، بیشتر از بهاره و تابستونی ه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر