چهارشنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۸۸

ERepublik - The New World

من خیلی مقاومت کردم تا حالا در مقابل این بازی های تحت وب، از تراوین و ایکاریم و امثالهم بگیر تا ایرپابلیک که چند ماه پیش یه جا خوندم درباره ش و همون موقع هم خوشم اومد ازش ولی خوب باز هم مقاومت کردم، اصلن من آخرین سی دی بازی که خریدم شاید فیفا2000 بود! یعنی یه بازی که درست و با فکر انجام داده باشم، کاماندوز2 بود! که اون هم مرحله آخرش رو هیچ وقت نفهمیدم چه طور اون خانم ه رو قالب کنم به افسر نازی تا بتونه اسناد رو بدست بیاره، البته ناکفته نماند، زمانی که NC بود و ملت زیاد با ویندوز کاری نداشتن، کلی بازی داشتیم، حالا این بازی ها خیلی همه گیر شده یک سال شایدم بیشتره، اکثرن هم تراوین بازی می کنن
امروز بلاخره گول خوردم، رفتم ایرپابلیک عضو شدم
جالبه، این که خیلی به دنیای واقعی شبیه ِ نسبت به بازی های دیگه مزیتشه شاید
عضو می شی، کار می کنی، غذا می خری می خوری، حقوق می گیری، تا به سطحی برسی که بتونی تو انتخابات شرکت کنی(پوف...) تو جنگ ها شرکت کنی و حتی رئیس حمهور شی، خیلی چیزا مخصوصا اطلاعیه های وزارت خونه ها شاید خنده دار به نظر بیاد ولی همه چیز کاملاً جدی ه، حتی تعیین نرخ صادرات واردات کالاها که زیاد به منی که تازه واردم ربطی نداره و اونایی که نماینده مجلسن و دولتی ها و کارخونه دارها ربط داره بهشون، ولی خب، جدی ه!
مثلا این اطلاعیه وزارت دفاع ه بعد این جنگ اخیری که بوده:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه هموطنان عزیز
اکثریت در جریان وقایع دیروز بودید، آمریکا به لندن حمله کرد و یونان هم به ترکیه و هر دو خطر بزرگی برای ایران محسوب میشن.
مخصوصاً یونان که در صورت فتح ترکیه با ایران هم مرز میشد و ایران در آستانه یک جنگ مستقیم دشوار قرار میگرفت.

از ظهر دیروز درخواست وزارت دفاع برای بودجه جنگ تقدیم مجلس شد و بالاخره پس از پیگیری های مصرانه دولت، همکاری نمایندگان محترم، نایب رئیس گرامی و رئیس محترم مجلس، ساعت 12:05 دیشب این بودجه به وزارت دفاع تحویل داده شد.
پس از تحویل این بودجه، وزارت دفاع به سرعت کار تجهیز نیروها رو آغاز کرد و تا ساعت 5:20 صبح ادامه داشت، سعی بر این بود که پخش اسلحه ها با توجه به شرایط موجود ابتدا به فیلدمارشال ها تحویل بشه که متأسفانه به علت دیروقت بودن خیلی از این عزیزان حضور نداشتند.
تجهیز این جنگ همگانی بود و با کمک خدا و همدلی همه مردم توانستیم ترکیه را موقتاً نجات دهیم و این امر میسر نبود جز با صبر و تحمل مردم عزیز در این رابطه.

از همه مردم عذرخواهی میکنم به خاطر اینکه در روند تجهیز نیروها معطل شدن و امیدوارم که این بنده حقیر و کلیه زحمت کشان در دولت رو ببخشن.

تشکر و سپاس ویژه دارم از تمام دوستانی که لطف کردند و ضمن اجرای دستورات وزارت دفاع، با سعه صدر با ما همکاری کردند.
امیدوارم همیشه بتونیم اینطور متحد باشیم و به کمک هم، کارهای بزرگی رو انجام بدیم.

با تشکر
دستیار رئیس جمهور در وزارت دفاع و سخنگوی دولت
بهرام هدایتی


مثلا، ممکن ه جنگی بشه، و ایران تصرف شه، البته حالا اینجور که من فهمیدم با چندتا کشور پیمان اتحاد داره ایران و تو جنگ ملت به هم کمک می کنن، ولی اگه یکی از این کشورهایی که با ما متحد نیست کم کم متحدهای ما رو شکست بده و هم مرز شه با ما، و حمله کنه، چون جمعیت ایران در حال حاضر کمه، حدود شش هزار نفر، ایران تصرف می شه، و کیه دیگه می تونه این وسط یه انقلاب راه بندازه برا پس گرفتن و این جور حرفا!
یه ماهی که انگار ول معطلیم اولش، روزی چندتا کلیک باید کنیم تا سطحمون به جایی برسه بتونیم کارای بیشتری کنیم، من که می خوام گلد جمع کنم یه خونه بخرم :دی، والا! راحت هم نیست که، کلی باید کار کنی، پول دربیاری، سلامتیتو حفظ کنی، اینجا هم سخت ه خونه خریدن اگه بخوای از صفر شروع کنی، ولی می شه دیگه
خب
بیاین بازی کنیم دور هم!
این لینک دعوتنامه من ه، عضو شید
عضویت از طریق دعوتنامه مزیتش اینه که، وقتی به سطح 5یا6 رسیدید، 5تا گلد می گیرید، البته 5تا هم به من می ده، حالا خود دانید می تونید بی دعوتنامه عضو شید و اون 5تا رو نگیرید، من بی دعوتنامه عضو شدم چون خبر نداشتم و بعد فهمیدم، حالا به شما می گم بدونید
اگه عضو شدید، این راهنما رو که یکی از اعضا نوشته، و این یکی که جامع تر هست رو بخونید

پ ن: من که الان دو روزه عضو شدم، البته هیچ تضمینی نیست که یهو نزنم زیرش! ولی فعلا روزی دوتا کلیک چیزی نیس
پ ن: جوگیری!

۱ نظر:

  1. متاسفانه هنوز موفق نشدم عضو شم...يعني موكولش كردم به دو روز ديگه...پسر عمه م هم كله ش داغه واسه اين بازيا...به اونم مي گم...گفتم كه بدوني ما هم توي خونه اي كه خريدي سهم داريم:پي...پس چي فكر كردي؟

    پاسخحذف