شنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۸

دندونم پاره کرد!

امروز رفتم عصب کشی، دهنمون رو...! آره دیگه! هی این سوزن (خودش می گفت سوزن! ولی سوزن انقد کلفت!) رو می کرد تو دندون من، هی فشار می داد، جوری که احساس می کردم الان دندون ه سوراخ می شه سوزن ه از جمجمه م می زنه بیرون! بعد تازه سر راه می تونه از وسط تخم چشم رد شه خون بپاشه، یا کارتونی شه از جلو چشم رد شه و چشم اینجوری زل بزنه بش! بعد بره تو مخ! ، البته همه اینا حس بود چون سوزن ه انقدر بزرگ نیس که، فقط می شد که بره تو فَکِّ آدم!
بعد، دهان بنده همینجور باز (هم اکنون یه عطسه کردم و دندونها به هم فشار اومد و یه صدایی هم ازش اومد ولی خب صدا رو چی کار دارم، تا فیها خالدونم درد گرفت!) می گفتم، دهن من همیجنور باز و زبون شد مث چوب خشک، این ساکشنش هم خوب کار نمی کرد، بزاق دهن خودمون کم بود، دکتر هم هی وسطش بی حسی می ریخت تو دندون و بقیه ش هم خب بطبع تو دهن من! بعد با این وضع، سوزن رو کرده تو دندون، می گه همینجوری پاشو برو عکس بگیر، کلن این تیکه ی جمع شدن این مایعات توی حلق آدم و اینکه نمی شد قورتش داد خیلی یه جوری بود، هی ساکشن رو خودم تکون می دادم جمع کنه! فقط نمی شد بذارمش ته حلقم اصلیا رو جمع کنه ببره که حالم رو بدجور گرفته بود
صبح یه لیوان شیر خورده بودم، برگشتم ناهار نمی تونستم بخورم، اثر بی حسی کم کم داشت از بین می رفت و درد جایگزینش می شد، دیدم بخوابم بهتره، بیدار شدم با درد جالب! گشتم گشتم ییکم شیربرنج بوده گرم کردم خوردم تا معده م برا بروفن خوردن خالی نباشه
حالا هم یکم با بدبختی شام خوردم، ولی اصن حال نمی ده، چند بار فشار اومد به دندونه، نمی دونم این عصب کشیده یا کاشته! والا قبلش درد نمی کرد!
من هنوز گرسنه م :( :دی

پ ن: عنوان از عبارتِ "چشمت می شکنم، دندونت پاره می کنم، شکمت گچ می گیرم" !

۱ نظر:

  1. حیف که دیر رسیدم بت برادر! اونی که میکرده تو دندون اسمش فایله نه سوزن! اونی که میریزه تو دندونت سرم شستشو و ضد عفونیه نه بیحسی! اون دردیم که داشتی احتمالا مال اینه که ترمیم یا پانسمان دندونت بلند بوده! برو کوتاهش کن ؛ راحت!
    در نهایت تا 2-3 هفته رو درده ممکنه بمونه واست!سختش نگیر! ؛)

    پاسخحذف